Sivut

perjantai 5. tammikuuta 2018

MUUMMO

MUMMON TUURIN REISSU
Tuurissa on tämän mummon onni tiedan sen
Vesa kun on mielestäni hirmu lutunen
Ansoja jo viritellyt olen nimittäin
verkot laskin äskettäin kun kaupassa sen näin.
-
Sydän pomppi rinnassa kun kuulin äänen sen
oi kun saisin omakseni juuri tuollaisen
komee se on eikä rahakaan oo pahasta
eikä Vesalla oo haittaa kaljamahasta.
-
Pyydykset on vedessä saa nähdä miten käy
verkot koen kunhan tässä ilta ennättäy
iso kala verkossa kohta jo potkiipi
ja tämä tyttö haastattelut lehtiin antaapi.
-
-Aamulla kun heräsin niin heti muistin sen
että tänään kokea mä aion pyydyksen,
siispä punaa huuliin hajustetta kainaloon
suureen lemmenseikkailuun mä kohta valmis oon.
-
Suuren kaupan käytävällä siellä kuljeksin
josko Vesan pikapuoliin siellä kohtaisin
peilistä mä katsoin onko hattu nätisti
kaupanvalvoja jo mua poissa hätisti.
-
Eipä potki suuri kala mummon verkossa
onko Vesan ajatukset parkkipirkossa
miksei kelpaa aito lempi ihmettelen vaan
ehkä tuohon pikapuoliin vastauksen saan
***************
Vesa mulle eilettäin jo huomiota antoi
nätisti hän ostoskassit apunani kantoi
Kyllä tästä hyvää tulee kunhan aika ehtii
tutkikaahan siskot hyvät tarkoin juorulehtii.
-
Kyllä Vesa komea on ja ihana sen ääni
kun se puhuu hurmaantuu siitä koko lääni
polvet multa väkisellä meinas mennä alta
Vesa on niin ihana tuntuu se mahtavalta.
-
Puumaksi mä alan Vesan kellistäkin justiin
alusasun vaihtaa meinaan pitsisiin ja mustiin
Vesa kyllä vaatimukset puumanaisen tietää'
lohenpunaisia pikkareita Vesa tuskin sietää.
-
Kunhan jotain sattuu sitten raporttia heitän
nyt mä vahvat kahvit tässä itselleni keitän
pitää tässä miettiä mitenkä tästä jatkaa
hääpuvun ostoon vielä on valtavasti matkaa

Ei kommentteja: