Sivut

keskiviikko 18. lokakuuta 2017

MARI---167.

Mari katsahti serkkuunsa hölmistyneenä. Lilyn suu oli kuin kapea viiva,
kunnes taas puhkesi puhumaan:
- Me voidaan Paavon kanssa toki adoptoida se lapsi, jos sellaista on
päässyt tapahtumaan. Miten ja missä se sittenkään on tapahtunut!?!
jatkoi Lily lannistumattomaan tapaansa.
- Herranen aika!!! huudahti Mari epätoivon partaalla.
- En tosiaankaan aio kanssasi vihille, Lily. Ja lapsenteon
yksityiskohdat haluamme pitää omana tietonamme, ole toki
hienotunteisempi! huomautti Paavo, aavistuksen verran ärtyneisyyttä
äänessään.
- Minun projektini! Minun hieno projektini on vaarassa!!! vetosi Lily viimein.
- Mikä sitä uhkaa? uteli Mari toivottuaan hartaasti jo aiheen vaihtoa.
- Sinä olla avainhenkilö koko asiassa! Sinä ruveta nyt siinä … Lily haki
tavoittelemaansa sanaa otsa rypyssä.
- Hetkinen, Lily! Raskaus ei ole sairaus! Enköhän minä pysty olemaan
siinä mukana melko hyvin…? arveli Mari.
Lily näytti epäröivältä. Kesti jonkin aikaa mukautua tilanteeseen, ja
miettiä, sujuisiko kaikki sittenkin suunnitellusti. Lily kävi mielessään
läpi erinäisiä yksityiskohtia. Vaikka hän halusikin pitää projektin
langat omissa käsissään, hän oli suunnitellut jakavansa vastuusta melko
paljon Marille, koska oli havainnut tämän kyvykkääksi ja reippaaksi monissa asioissa.

Lily katsoi Maria kuin uusin silmin. Viimein hänen kasvonsa pehmenivät ja hänen kätensä levisivät syleilyyn. Samalla hän juoksujalkaa kiiruhti syleilemään Maria.
- Oi Mari, minä tietää, sinä ei jättää minä yksin. Minä olla suunnitella hurja suunnitelma. Sinä tietää minun house! Minä tehdä siitä suuri lomapaikka. Kaikki hektaari mökkiä joka paikka. Sinä olla matkailujohtaja . Ja minä nauttia vieraiden kanssa. Oooh niitä tulla ympäri maailmaa. Nauttimaan ainutlaatuinen hiljaisuus ja väliin iloinen party.
- Hih, älähän serkku-hyvä innostu liikaa se on pitkän takana , ennenkuin turistivirrat valtaa sun tonttisi.
- Minä tietää kaikki onnistua, se sata prosenttia.. Korkeatasoinen palvelu, miksi se ei tehota turisti?
- Mutta eikös tämä ole aika syrjässä. Soratiet ja ei mitään nähtävää?
- Oo, me tehdä nähtävä. Minä tehdä loisto bungalov ja ihana mökkikylä. Sinä laittaa kaikki toimimaan. Sano sinä, mikä olla ettei toimia?

Ei kommentteja: